Kiedy zamówienia są dostarczane?

Zamówienia dostarczane są w wybrany przez klienta dzień. Aktualnie do wyboru są tylko soboty, w miarę rozwoju sklepu odblokowywane będą kolejne dni. Docelowo zamówienia mają być dostarczane w każdy dzień tygodnia.

W co pakujecie zamówienia?

Głównym opakowaniem przesyłek jest kartonowa skrzynka. Poszczególne artykuły w większości są pakowane luzem żeby ograniczyć wykorzystanie materiałów do absolutnego minimum. W dodatkowe opakowania pakujemy tylko warzywa i owoce które mogą ucierpieć podczas transportu (np. pomidory, truskawki etc.). Staramy się, żeby nasze opakowania były maksymalnie przyjazne dla środowiska.

Czy w przyszłości asortyment będzie poszerzany?

Tak! Z biegiem czasu asortyment Zieleniaczka będzie się stopniowo poszerzać. Jednak w celu zachowania jak najwyższej jakości oferowanych produktów, proces ten będzie przebiegał spokojnie.

Czy spełniacie indywidualne życzenia klientów?

Indywidualne życzenia klientów są dla nas bardzo ważne, zdajemy sobie sprawę z tego że niektóre warzywa czy owoce których pasjonaci gotowania chcieli by użyć w swoich daniach nie zawsze są ogólnodostępne. Dlatego indywidualne życzenia dotyczące dostarczenia niespotykanych czy egzotycznych warzyw oraz owoców prosimy kierować na adres mailowy sklepu: biuro@zieleniaczek.pl . Postaramy się pomóc w miarę naszych możliwości!

Czemu sklep jest sygnowany imieniam i nazwiskiem właściciela?

Sklep jest sygnowany imieniem i nazwiskiem właściciela z jednej prostej przyczyny. Jeżeli pod czymś podpisujesz się swoim imieniem i nazwiskiem, to nadajesz tym samym certyfikat jakości oferowanym produktom.